Gør styring af opkald i virksomheden lettere med hovednummer

Du kender måske problemstillingen med at have et mobilnummer som primært kontaktpunkt for din virksomhed, da der så kun er en person, der modtager samtlige opkald og skal sørge for at få opkaldet henvist det rigtige sted hen. Det kan være i form af nye kunder, og her er det vigtigt, at opkaldet havner det rigtige sted i organisationen. Blandt andet det kan et firmanummer hjælpe dig til.

Omstilling af kunder gør arbejdsdagen enklere og lettere

Ved at samle al telefoni på et hovednummer, er det lettere at holde styr på henvendelser, men det hjælper også med omstillingen. Med et hovednummer er det nemlig let at omstille til netop den medarbejder, der skal tage vare på den givne henvendelse. Samtidigt kan det også gøre, at hvis en given person tidligere har ringet ind og ringer ind igen, så vil personen få fat i samme medarbejder og på den måde springe led i kæden over og gøre det lettere for jer at håndtere.

Du undgår at blande arbejde med privatliv

Det giver også mulighed for at have to numre på en enkelt telefon. Det medfører, at du ikke skal bøvle med at skifte simkort, have to telefoner eller lignende for at adskille arbejde fra privat. Dette gøres ved at vælge, at mobilnummeret kun skal bruges til privat, da du så på den måde undgår problemstilling med at få arbejdsrelaterede henvendelser i din fritid.

Stor valgfrihed i forhold til hvem kunderne ringer op på hovednummer

Derudover kan du også ved nogle udbydere få en skræddersyet omstillingsløsning, som gør, at du bedre kan styre, hvem der får de forskellige opkald. Det er gældende, uanset om I har en større eller mindre virksomhed. For kundens oplevelse er det vigtigt, at det går så hurtigt og gnidningsfrit som muligt, hvorfor det er vigtigt at have en optimal løsning på dette område.